Реклама Інтернет Магазину: Основні інструменти для просування інтернет магазину

Реклама інтернет магазину не простий процес та потребує чимало часу. Інструментів для реклами інтернет-магазину нині існує величезна кількість. Це контекстна або медійна реклама, ремаркетинг, прайс-агрегатори та SEO-просування, а також відео-маркетинг.

Але які з наведених варіантів найбільш продуктивні? Як правильно розставити пріоритети у виділенні коштів на кожен із них? Відповімо на ці питання у цій статті.

Які доступні інструменти для просування інтернет магазину?

На самому початку раціонально кинути сили на найменш дорогі та найшвидші у запуску рекламні канали та проаналізувати їхню роботу.

контекстна реклама

Контекстна Реклама

За допомогою цього інструменту маркетингу, що пропонує система Google, можна:

  • Оперативно залучити ліди на сайт, що з’явився, або звернути увагу постійних відвідувачів на актуальну акцію;
  • Отримати «теплих» відвідувачів, які цікавляться конкретною тематикою чи товаром.

На запит потенційного клієнта система видає кілька оголошень і, якщо їх багато, ранжує залежно від кількох показників. Найкращі показуються зверху, гірші – внизу або зовсім не відображаються. Найвищий рейтинг надається оголошенням, які:

  • Найкращим чином відповідають характеристикам та запитам користувача;
  • Ведуть на якісний сайт;
  • Мають найбільшу вартість кліка у налаштуваннях.

При цьому для влучення в ТОП немає необхідності витрачати немислимі кошти та намагатися змагатися з гігантами. Необхідно підходити до питання більш раціонально використовувати низькочастотники, коригувати оголошення під свої особливості: територіальні, цінові та ін.

Також слід удосконалювати якість інтернет-ресурсу. Система виділяє сайти зі зрозумілим інтерфейсом, швидким завантаженням, регулярним оновленням та за інших рівних ранжує їх вище.

Зверніть увагу, що багато PPC-фахівців роблять помилки при створенні семантичного ядра. Раджу прочитати статтю в якій розповідається про ці 7 помилок.

Медійна реклама

Медійна Реклама

Усі нетекстові формати об’єднує категорію медійної реклами: статичні або анімовані банери, які можуть включати текст або показуватися без нього, відео та інші формати, що підлаштовуються під певний майданчик.

Такі оголошення відображаються на сайтах-учасниках контекстно-медійної мережі Google, налаштовуються під поведінкові фактори аудиторії та таргетуються відповідно до соціальних та демографічних критеріїв: територія, дохід, стать, рід занять, інтереси, вік. Аудиторія медійної реклами – це “холодні” відвідувачі.

Ремаркетинг

Ремаркетинг

Інструмент використовується інтернет-магазинами для повернення клієнтів, які вже відвідували. Як такої контекстної рекламою ремаркетинг перестав бути, та його настроювання здійснюється у тих самих системах.

Ключовим моментом під час запуску такої реклами є формування списку користувачів, яким вона призначається, а для цього потрібно відстежити відвідувачів веб-ресурсу. Вирішити задачу можна, використовуючи певний тег.

Вигляд реклами, що показується за допомогою інструмента ремаркетингу, може бути будь-яким: від банера на сайті-учаснику КМС до рекламного блоку в стрічці користувача в соцмережах.

Після того, як аудиторія підібрана, налаштування об’яв здійснюється також, як і для звичного пошуку або рекламної мережі. Відмінність лише обмеження списку цільових відвідувачів.

Відеореклама на YouTube

YouTube використовується маркетологами найчастіше для:

  • Підвищення лояльності споживача до бренду. Таке рекламне повідомлення не містить заклику до дії чи інформації про продаж чогось конкретного. Натомість ролик вибудовує міцні зв’язки між брендом і чимось приємним чи красивим у головах потенційних клієнтів;
  • Інформування аудиторії про розпродаж або рекламні акції. Просування інтернет-магазину здійснюється за допомогою нетривалих насичених роликів, що містять повідомлення про назву магазину, товар, вартість або знижку;
  • Демонстрації товару у дії. Має свої особливості – використовується лише унікальними виробниками чи продавцями. А якщо ні, то конкуруючі компанії також отримують вигоду від такої відеореклами.

Поодинокі ціни на показ ролика на YouTube, зазвичай, низькі. Але для досягнення хороших показників потрібні суттєві витрати:

  • на виробництво якісного відеоролика;
  • На висококваліфікованого спеціаліста для налаштування реклами – без нього можна легко вибрати весь бюджет кампанії нецільовими показами;
  • На високу частоту повторень – показ реклами 1-2 разу кожному за користувача не дає ефекту, ролик повинен запам’ятатися, а цього необхідно повторити багаторазово.

Google Shopping

Google Shopping

Формат оголошень Google Merchant Center дозволяє виділити рекламу на фоні конкурентів, включивши у повідомлення вартість продукту та його зображення. Таке оголошення може демонструватися в пошуку, на YouTube, додатках для мобільних девайсів, КМС. Але вигрузити товар в Google Merchant, задача не з легких, оскільки ви повинні дотримуватись багатьох правил google.

Щоб інтернет-магазин почав працювати у цій системі, необхідно:

  • Привести сайт у відповідність до правил розміщення;
  • Прописати сайт в обліковому записі в Google Merchant;
    Створити фід даних (файл з інформацією про продукт) та надіслати його на модерацію;
  • У попередньо створеному обліковому записі Google Ads запустити «товарну» кампанію або Performance Max.

Таргетована Реклама

Таргетована Реклама

Така реклама запускається переважно у соціальних мережах через спеціальний кабінет. Принцип її дії нагадує алгоритм роботи оголошень у КМС. При цьому реклама демонструється лише у вибраній мережі та має дещо інший формат – відео чи фото, що супроводжується коротким текстом.

Найбільш потрібні для розміщення таргетованої реклами майданчики Facebook та Instagram. Тут можна обмежити аудиторію за декількома критеріями: географічною приналежністю, сімейним статусом, використовуваним устроєм, інтересами. Також є можливість вказати стать та вік.

Але найпопулярнішим є відбір споживачів, які раніше відвідували веб-сайт, або схожих на них за поведінковими характеристиками. Така аудиторія формується на підставі переліку для ремаркетингу чи списку електронних адрес та телефонів.

Тут продуктивні:

  • Оголошення про акції та знижки;
  • Динамічний ремаркетинг – показ тих позицій, якими користувач цікавився на сайті;
  • Оголошення про унікальні або недорогі товари, призначені для великої аудиторії;
  • Непряма реклама – інформаційні ознайомлювальні тексти про товар, які безпосередньо не закликають користувача його купувати.

Прайс-агрегатори

Щоб використовувати цей тип реклами, необхідно створити профіль інтернет-магазину у товарних агрегаторах та каталогах. Багато таких майданчиків мають спеціальний інтерфейс для завантаження бази продуктів із вихідної інформаційної системи магазину із збереженням структури, описів, фото та параметрів товару.

Принцип роботи у всіх агрегаторах схожий: реєстрація, укладання договору, завантаження бази товарів. Особливістю роботи з ціновими агрегаторами є їхня невисока ефективність при просуванні ексклюзивних продуктів. Вони краще працюють під час продажу товарів, розрахованих на масовий попит.

SEO просування

SEO просування

Якісна пошукова оптимізація сприяє підвищенню рейтингу веб-ресурсу у пошукових системах.

Головним етапом будь-якого SEO-просування вважається формування семантичного ядра.

Яких помилок у розкручуванні інтернет-магазину важливо уникати?

Власники інтернет-магазинів часто роблять кілька стандартних помилок, що негативно впливають на просування. Зупинимося на основних із них.

Відсутність єдиної стратегії

Формування плану просування онлайн-магазину – це значний процес, що впливає результативність всіх наступних етапів. За відсутності чітко позначених цілей та переліку дій для їх реалізації комплексно просувати комерційний веб-ресурс буде важко.

Правильний підхід полягає у формуванні річної маркетингової стратегії:

  • позначити ключові цілі;
  • сформувати перелік дій для реалізації;
  • за результатами кожного місяця аналізувати основні показники та виконувати коригування стратегії.

Такий підхід дозволяє грамотно вибудувати всі етапи просування, дає розуміння, з яким маркетинговим інструментом працювати в той чи інший момент найефективніше.

Робота з одним рекламним інструментом

Не слід кидати всі сили лише на той канал, який показує найвищу результативність. Жоден інструмент не є ідеальним. У кожного є як переваги, так і недоліки, які обов’язково нагадають про себе через деякий час.

Наприклад, Ви не зможете побачити результатів SEO відразу, потрібен час. А поки Ви чекаєте, канали трафіку зі швидкою віддачею допоможуть Вам залучити покупців до інтернет-магазину.

Що потрібно зробити перед просуванням інтернет-магазину?

До запуску рекламної кампанії важливо підготуватися правильно і не робити помилок, які так часто роблять багато маркетологів. Дотримуйтесь рекомендацій:

  1. Використовуйте інструменти аналізу. Налаштування електронної торгівлі в аналітиці Google, а також зв’язування колтрекінгу, цінових блоків рекламних облікових записів та CRM-системи дозволяють оцінювати ефективність каналів. При замовленні послуги просування інтернет-магазину деякі намагаються заощадити на аналітичній частині. Щоправда, такий принцип обертається збільшенням витрат – рідкісному власнику бізнесу вдається оцінити продуктивність різних джерел інтуїтивно;
  2. Вдосконалюйте зручність користування веб-ресурсом. З тим, що продаж підвищує хороший трафік і висока конверсія, важко сперечатися. Але навіть прості дії здатні збільшити як конверсію, а й середній чек. Власникам нового інтернет-магазину радимо прочитати статтю на відповідну тематику. До цього питання можна віднести і проблему зменшення кількості покинутих відвідувачами кошиків;
  3. Проведіть аналіз технічного стану сайту. Впевніться у працездатності основних інструментів та функцій: робота з кошиком, порівняння позицій, фільтрація товару та оформлення замовлення. Працюйте над збільшенням швидкості завантаження сайту – важливим інструментом впливу на конверсію;
  4. Вивчайте аудиторію. Необхідно мати уявлення мінімум про статеву приналежність, вік та інтереси споживачів. Наприклад, при продажі дорогих статусних товарів не слід наголошувати на знижках та доступності цін. Слід наголошувати саме на ексклюзивності. А якщо ви точно знаєте, що ваш клієнт – це аудиторія 30+, ви можете заощаджувати рекламні засоби, виключивши з цільового списку всіх, хто молодший.

Замовити просування інтернет магазину можете тут.

Останні статті

Популярні

Реклама Интернет магазина

17.06.2023

Реклама Интернет магазина В сфере электронной коммерции, где конкуренция постоянно растет, все более важно активно исследовать и применять новые способы…

Графік роботи 

Пн – Пт: 9:00 – 18:00

Cб – Вс: Вихідні

Соціальні мережі 

Instagram

TikTok 

Facebook

© 2023 simbo.com.ua

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.