Щоб запустити рекламу в Google Merchant, потрібен ФІД – таблиця з даними товарів. У ньому зберігаються назви, описи, картинки, вартість, стан та інші атрибути. Стовпці таблиці — атрибут, а рядки — окремі продукти.
Якщо ви зовсім новачок та нічого не розумієте, прочитайте вступну статтю про налаштування гугл реклами.
У роботі з фідом є два важливі нюанси:
В обох випадках треба змінювати дані. Це можна робити:
Правила перетворення не автоматизують процес на 100%, звісно, проте допомагають вносити масові зміни, що досить зручно й при налаштуванні реклами нашим клієнтам, використовуємо ці правила. Давайте розберемося!
Також є багато інших варіантів реклами інтренет магазину, прочитавши нашу статтю ви зможете розширити свій погляд в інтернет маркетингу.
Навіщо потрібні правила перетворення
Правила перетворення фідів полегшують та прискорюють внесення масових змін у фід даних. Вони підійдуть для редагування назви товару, його опису або будь-якого іншого атрибуту: додавання інформації, знаходження та заміни символів та слів, зайвих знаків та прогалин, виконання арифметичних дій. Наприклад, ви одним махом можете згадати бренд у всіх тайтлах фіда або розрахувати нову ціну з урахуванням знижок
Є три випадки, коли нам допоможуть правила перетворення:
Можливість застосування правил залежить від специфіки роботи та кампанії, а також від початкової якості заповнення фіда. Ми розповімо про основні варіанти використання правил.
При налаштуванні правила ви можете вибрати:
Для атрибутів з певним значенням доступні не всі правила. Наприклад, для атрибуту стану — може мати значення лише new, used чи refurbished. Для атрибутів із будь-яким значенням (наприклад, тайтлів) сценаріїв більше.
Які бувають правила і як їх можна використовувати:
9 важливих показників в Google Shopping
Правила створюються в Google Merchant: «Товари → Фіди» → вибираєте потрібний → «Правила → Створити правило» (плюсик):
Вибираєте атрибут, який потрібно змінити → «Створити правило» → у пошуковому рядку прописуєте назву → вибираєте зі списку.
Якщо в оброблених атрибутах нічого немає – щось не так, шукайте помилки.
Не всім атрибутам ми можемо застосувати всі правила. Наприклад, для тайтла недоступно «Розрахувати», а для атрибуту доставки можна застосовувати лише «Очистити».
Далі відкриється конструктор:
Якщо потрібно змінити існуюче значення атрибута, то пропускаємо цю частину:
та спускаємося нижче:
З варіантів вибираємо відповідний:
Наприклад, ми хочемо розділити весь асортимент на кілька цінових сегментів: товари до $5, від $10 до 15, від $15 до 20. При настроюванні кампанії ми зможемо виділити ці сегменти в окремі групи та застосовувати різні стратегії призначення ставок. Для цього натискаєте на «Додати джерело» та вказуєте умови. У нас на прикладі параметри будуть пов’язані з атрибутом price.
Групи товарів у кампанії можуть мати такий вигляд:
Важливо! Щоб застосувати значення всіх продуктів, умову вибирати зайве.
Для успішної товарної реклами недостатньо просто налагодити фід, а ще потрібно зробити уміле налаштування Google Shopping
Якщо у вас вже налаштована реклама Google Shopping та ви хочете більшого, рекомендую прочитати Налаштування Performance Max
Після внесення змін до атрибуту слід дотримуватися правила п’яти кліків, щоб зберегти правило, впровадити та оновити фід:
Специалисты по контекстной рекламе: чем занимаются и как им стать В эпоху цифровых технологий компании постоянно ищут новые способы охвата…
Реклама Інтернет Магазину: Основні інструменти для просування інтернет магазину Реклама інтернет магазину не простий процес та потребує чимало часу. Інструментів…
Налаштування реклами Гугл: 23 фішки Google Analytics 4 Дослідження та атрибуція на основі даних, які в Universal Analytics доступні лише…
Налаштування контекстної реклами: Топ-7 помилок при створенні семантичного ядра Збір семантичного ядра — один із перших та найважливіших етапів запуску…
© 2020-2025 simbo.com.ua
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.