Налаштування Google Merchant - Як розпочати роботу з Google Merchant Center

Google Merchant Center – головний інструмент, що допомагає інтернет-магазинам взаємодіяти з рекламними сервісами Google. Нещодавно ми писали про найпопулярніші інструменти просування інтернет магазину. Дані про товари, завантажені в GMC, потім з’являються в Google Покупках, рекламних оголошеннях і відображаються користувачам у пошуковій видачі Google. У цій статті — покроковий посібник для підключення та початку роботи в GMC, а також поради, які допоможуть уникнути поширених помилок.

Products Ads

 

Підготовка сайту

Перш ніж розпочати роботу з налаштування Google Merchant Center, необхідно переконатися, що сайт відповідає вимогам системи та прибрати всі помилки якомога скоріше. В іншому випадку обліковий запис буде відхилено під час перевірки. Ось основні правила:

  1. На сайті можна придбати товар, а кожен товар розміщується на окремій сторінці.
  2. На сайті є повна інформація про товар, що просувається, та умови покупки. Сюди відносяться умови доставки, ціна, способи оплати тощо.
  3. Мова сайту відповідає державній мові країни, де рекламуватимуться товари. При цьому мови сайту, товарів у фіді та обрана мова фіда повинні збігатися.
  4. Валюта також відповідає валюті країни, що таргетується.
  5. На сайті опублікована політика повернення товарів та засобів, вона написана зрозумілою мовою та її легко виявити. Якщо товари не підлягають поверненню, необхідно вказати.
  6. Не можна просувати неіснуючі чи недоступні товари чи послуги.
  7. Використання неправдивої інформації заборонено. Інформація про продавця, властивості товару має відповідати дійсності. Обіцянки малоймовірних результатів або помилкові заяви про зв’язки зі спеціалістами, закладами тощо заборонені.
  8. Сайти, запідозрені в шахрайстві (спотворення інформації, приховування даних та властивостей компанії чи товарів) будуть відхилені.
  9. Контрафактні та небезпечні товари, товари та послуги, що сприяють незаконній діяльності, алкогольні напої заборонені до реклами.
  10. Якщо сайт містить шокуючий контент, контент для дорослих або контент, пов’язаний з медичними товарами та послугами або з азартними іграми, система відхиляє його або обмежить покази товарів.
  11. Також Google відхиляє сайти, які збирають інформацію про користувачів без забезпечення необхідної безпеки.
  12. Сайт та рекламні дані, що містяться у фіді, повинні відповідати редакційним правилам. Наприклад, не допускаються:
  • невідповідність відображуваного та фактичного цільового URL, скажімо, перехід за посиланням google.com на сторінку gmail.com;
  • помітні поєднання слів, букв, цифр, розділових знаків або символів, наприклад «БЕЗКОШТОВНО», «б-е-з-к-о-ш-т-о-в-н-о» і т. д.;
  • незавершені або непрацюючі сайти та припарковані домени;
  • сайти, що відключають кнопку «Назад» у браузері;
  • сайти, недоступні для перегляду у найпоширеніших браузерах.

13. Спливаючі вікна та банери не повинні загороджувати інформацію про товари на сайті.

З особистого досвіду: найпоширеніша помилка у клієнтів – відсутність на сайті політики повернення товару та грошей.

Якщо ви виконали всі вимоги та у вас все рівно є помилки в google mechant

Підготовка фіда

Під час підготовки фіда слідуємо тим самим правилам, як і під час підготовки сайту. Інформація у фіді повинна збігатися з інформацією на цільових сторінках, не містити неприпустимих символів, відповідати редакційним правилам Google і т.д. В цьому вам можуть допомогти правила автоматизації фіда в Google Merchant

Насамперед необхідно визначитися з форматом фіда. Google Merchant Center підтримує кілька форматів, найпопулярнішим є XML.

Як правило навіть виконавши всі умови у більшості наших клієнтів банять Google Merchant. З цими усіма питаннями можете звертатися до нас.

Extensive markup language (XML)

Найскладніший із форматів. Підходить інтернет-магазинів із великою кількістю товарів. Фіди у форматі XML можуть автоматично вивантажуватися з інтернет-магазину за допомогою систем RSS 2.0 та Atom.

Приклад фіда у форматі XML для Google

Text file (TXT)

Фіди цього формату можна сформувати за допомогою Excel або Google Sheets. У форматі TXT розділені символом табуляції. Такий тип фідів підходить магазинам із невеликим асортиментом або у випадках, коли є можливість вивантажити товари у цьому форматі.

Google Sheets

Для створення фіда можна скористатися шаблоном Google Sheets, який містить обов’язкові атрибути. Використання таких шаблонів має сенс при порівняно невеликій кількості товарів, що не потребують частого оновлення, оскільки всі зміни вносяться вручну.

Кожен із цих форматів має свої нюанси та специфікацію, якої потрібно дотримуватися. При цьому необхідні обов’язкові параметри у них практично збігаються і складають основу відомостей про рекламовані товари.

Реєстрація в системі

Наступний крок з налаштування Google Merchant Center, необхідно перейти на посилання merchants.google.com, натиснути на кнопку «Зареєструватися» та ввести свої облікові дані. Ви можете використовувати існуючий обліковий запис Google або створити новий.

Після цього система запропонує вам заповнити такі дані:

  • країна;
  • назва магазину;
  • онлайн-адреса магазину.

Якщо спілкуватися з клієнтами магазинів будете не ви, можна вказати контактну особу для вирішення цих питань.

Далі необхідно ознайомитись з умовами використання та підтвердити ваш сайт.

Потім заповніть дані компанії та додайте логотип. Це можна зробити на вкладці «Відомості про компанію». Тут же можна перейменувати назву компанії та змінити сайт.

Наступний і найважливіший етап – додавання фіда. Зробити це можна на вкладці “Товари”.

Коли ви заповните основні дані про фід (мова та країну), потрібно вибрати спосіб його завантаження. Як правило, великим інтернет-магазинам підходить варіант “За розкладом” або “Content API”. Варіант «Завантаження» вимагає оновлення фіда вручну, як і Google Sheets.

Залежно від вибраного способу Google Merchant пропонує різні варіанти налаштування фіда. Наприклад, для параметра «Завантаження» необхідно заповнити назву фіда, частоту оновлення, час, часовий пояс, посилання на фід та дані для авторизації, якщо вони потрібні для доступу до фіда.

Як правило, оновлення вибирається щоденне. Час вказується до початку робочого дня, щоб на той час у фіді вже була актуальна інформація. Зміни ціни товару протягом дня можуть передаватися мікроданними відразу в Merchant Center з сайту. Налаштувати передачу ціни та наявності можна на вкладці «Автооновлення відомостей про товари». За замовчуванням вони завжди увімкнені.

Зв’язок з GoogleAds

Останній крок з налаштування Google Merchant. Щоб встановити зв’язок Google Merchant Center з Google Ads, необхідно мати доступ до облікового запису Google Ads, прав адміністратора або створити новий обліковий запис Google Ads. Новачкам рекомендую прочитати статтю про базове налаштування реклами.

Якщо обліковий запис Google Ads і Merchant Center налаштовані на одному логіні, достатньо натиснути на посилання «Встановити зв’язок» на вкладці «Зв’язок з іншими сервісами».

Якщо облікові записи Google Ads та Merchant Center знаходяться на різних логінах, натисніть посилання «Зв’язати обліковий запис» під заголовком «Інші облікові записи Google Ads» та ввести «Ідентифікатор клієнта Google Ads», надіславши запит на створення зв’язку.

Потім потрібно підтвердити запит в інтерфейсі Google Ads. Як правило, він відображається в повідомленнях.

Далі вам потрібно запустити Google Shopping або Performance Max. 2 тип реклами згідно статистики працює набагато краще. Також прочитай про 9 важливих показників в товарній рекламі.

Отже, ми виконали основні кроки з налаштування Google Merchant Center

  1. Перевірили, чи відповідає веб-сайт вимогам Google Merchant Center.
  2. Вибрали формат фіда, який найбільше підходить нашому бізнесу.
  3. Створили фіди, зважаючи на обов’язкові параметри.
  4. Зареєструвалися в системі Google Merchant Center і додали фіди, обравши відповідний варіант завантаження.
  5. Встановили зв’язок Google Merchant Center із Google Ads.

Ефективність рекламної кампанії залежить не тільки від на налаштування Google Merchant, а й від того як саме налаштовані товарні фіди. Декілька неочевидних новачкові рекомендацій щодо налаштування – у наступному матеріалі.  При налаштуванні торгової кампанії не забувай налаштовувати Google Analitics. Дізнайся 23 фішки Google Analitics 4 та чому варто її використовувати.

Читайте такожНалаштування Google Shopping в Google Ads – докладний посібник

Останні статті

Товарная реклама гугл: как настроить

25.06.2023

Товарная реклама гугл: как настроить Объявления Google Shopping — это визуальные объявления, которые появляются, когда пользователь ищет продукт в Google.…

Реклама Интернет магазина

17.06.2023

Реклама Интернет магазина В сфере электронной коммерции, где конкуренция постоянно растет, все более важно активно исследовать и применять новые способы…

Графік роботи 

Пн – Пт: 9:00 – 18:00

Cб – Вс: Вихідні

Соціальні мережі 

Instagram

TikTok 

Facebook

© 2023 simbo.com.ua

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.