Специалисты по контекстной рекламе: чем занимаются и как им стать В эпоху цифровых технологий компании постоянно ищут новые способы охвата…
Google Merchant Center – головний інструмент, що допомагає інтернет-магазинам взаємодіяти з рекламними сервісами Google. Нещодавно ми писали про найпопулярніші інструменти просування інтернет магазину. Дані про товари, завантажені в GMC, потім з’являються в Google Покупках, рекламних оголошеннях і відображаються користувачам у пошуковій видачі Google. У цій статті — покроковий посібник для підключення та початку роботи в GMC, а також поради, які допоможуть уникнути поширених помилок.
Перш ніж розпочати роботу з налаштування Google Merchant Center, необхідно переконатися, що сайт відповідає вимогам системи та прибрати всі помилки якомога скоріше. В іншому випадку обліковий запис буде відхилено під час перевірки. Ось основні правила:
13. Спливаючі вікна та банери не повинні загороджувати інформацію про товари на сайті.
З особистого досвіду: найпоширеніша помилка у клієнтів – відсутність на сайті політики повернення товару та грошей.
Якщо ви виконали всі вимоги та у вас все рівно є помилки в google mechant
Під час підготовки фіда слідуємо тим самим правилам, як і під час підготовки сайту. Інформація у фіді повинна збігатися з інформацією на цільових сторінках, не містити неприпустимих символів, відповідати редакційним правилам Google і т.д. В цьому вам можуть допомогти правила автоматизації фіда в Google Merchant
Насамперед необхідно визначитися з форматом фіда. Google Merchant Center підтримує кілька форматів, найпопулярнішим є XML.
Як правило навіть виконавши всі умови у більшості наших клієнтів банять Google Merchant. З цими усіма питаннями можете звертатися до нас.
Найскладніший із форматів. Підходить інтернет-магазинів із великою кількістю товарів. Фіди у форматі XML можуть автоматично вивантажуватися з інтернет-магазину за допомогою систем RSS 2.0 та Atom.
Приклад фіда у форматі XML для Google
Фіди цього формату можна сформувати за допомогою Excel або Google Sheets. У форматі TXT розділені символом табуляції. Такий тип фідів підходить магазинам із невеликим асортиментом або у випадках, коли є можливість вивантажити товари у цьому форматі.
Для створення фіда можна скористатися шаблоном Google Sheets, який містить обов’язкові атрибути. Використання таких шаблонів має сенс при порівняно невеликій кількості товарів, що не потребують частого оновлення, оскільки всі зміни вносяться вручну.
Кожен із цих форматів має свої нюанси та специфікацію, якої потрібно дотримуватися. При цьому необхідні обов’язкові параметри у них практично збігаються і складають основу відомостей про рекламовані товари.
Наступний крок з налаштування Google Merchant Center, необхідно перейти на посилання merchants.google.com, натиснути на кнопку «Зареєструватися» та ввести свої облікові дані. Ви можете використовувати існуючий обліковий запис Google або створити новий.
Після цього система запропонує вам заповнити такі дані:
Якщо спілкуватися з клієнтами магазинів будете не ви, можна вказати контактну особу для вирішення цих питань.
Далі необхідно ознайомитись з умовами використання та підтвердити ваш сайт.
Потім заповніть дані компанії та додайте логотип. Це можна зробити на вкладці «Відомості про компанію». Тут же можна перейменувати назву компанії та змінити сайт.
Наступний і найважливіший етап – додавання фіда. Зробити це можна на вкладці “Товари”.
Коли ви заповните основні дані про фід (мова та країну), потрібно вибрати спосіб його завантаження. Як правило, великим інтернет-магазинам підходить варіант “За розкладом” або “Content API”. Варіант «Завантаження» вимагає оновлення фіда вручну, як і Google Sheets.
Залежно від вибраного способу Google Merchant пропонує різні варіанти налаштування фіда. Наприклад, для параметра «Завантаження» необхідно заповнити назву фіда, частоту оновлення, час, часовий пояс, посилання на фід та дані для авторизації, якщо вони потрібні для доступу до фіда.
Як правило, оновлення вибирається щоденне. Час вказується до початку робочого дня, щоб на той час у фіді вже була актуальна інформація. Зміни ціни товару протягом дня можуть передаватися мікроданними відразу в Merchant Center з сайту. Налаштувати передачу ціни та наявності можна на вкладці «Автооновлення відомостей про товари». За замовчуванням вони завжди увімкнені.
Останній крок з налаштування Google Merchant. Щоб встановити зв’язок Google Merchant Center з Google Ads, необхідно мати доступ до облікового запису Google Ads, прав адміністратора або створити новий обліковий запис Google Ads. Новачкам рекомендую прочитати статтю про базове налаштування реклами.
Якщо обліковий запис Google Ads і Merchant Center налаштовані на одному логіні, достатньо натиснути на посилання «Встановити зв’язок» на вкладці «Зв’язок з іншими сервісами».
Якщо облікові записи Google Ads та Merchant Center знаходяться на різних логінах, натисніть посилання «Зв’язати обліковий запис» під заголовком «Інші облікові записи Google Ads» та ввести «Ідентифікатор клієнта Google Ads», надіславши запит на створення зв’язку.
Потім потрібно підтвердити запит в інтерфейсі Google Ads. Як правило, він відображається в повідомленнях.
Далі вам потрібно запустити Google Shopping або Performance Max. 2 тип реклами згідно статистики працює набагато краще. Також прочитай про 9 важливих показників в товарній рекламі.
Ефективність рекламної кампанії залежить не тільки від на налаштування Google Merchant, а й від того як саме налаштовані товарні фіди. Декілька неочевидних новачкові рекомендацій щодо налаштування – у наступному матеріалі. При налаштуванні торгової кампанії не забувай налаштовувати Google Analitics. Дізнайся 23 фішки Google Analitics 4 та чому варто її використовувати.
Читайте також – Налаштування Google Shopping в Google Ads – докладний посібник
Специалисты по контекстной рекламе: чем занимаются и как им стать В эпоху цифровых технологий компании постоянно ищут новые способы охвата…
Товарная реклама гугл: как настроить Объявления Google Shopping — это визуальные объявления, которые появляются, когда пользователь ищет продукт в Google.…
Налаштування контекстної реклами: Топ-7 помилок при створенні семантичного ядра Збір семантичного ядра — один із перших та найважливіших етапів запуску…
Реклама Интернет магазина В сфере электронной коммерции, где конкуренция постоянно растет, все более важно активно исследовать и применять новые способы…
© 2023 simbo.com.ua
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.